.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماموريت جديد استاندار مازندران به مدیران دستگاههای اجرایی

استاندار مازندران به مدیران دستگاه های اجرایی ماموریت داد تا مصوبات سفر دولت به استان را مستند سازی کنند.
به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت، عصر سه شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان قائمشهر اظهار داشت: اعتبار مربوط به مصوبات سفر 40 میلیارد تومان بود که تمامی این اعتبار جذب شده است.

وی اظهار داشت: مسئولیت پاسخگویی به مصوبات سفر بر عهده مسئولان استانی است و باید هرچه سریعتر خود را برای سفر دوم رئیس جمهوری آماده کنیم.

شفقت بر مستند کردن تمامی گزارشات از نحوه اجرای مصوبات سفر تاکید کرد و افزود: عملیات اجرایی بیش از 86 درصد از پروژه های مربوط به سفر ریاست جمهوری آغاز شده است.

وی یکی از مهمترین مصوبات سفر ریاست جمهوری در قائمشهر را احیا و بازسازی نساجی دانست و عنوان کرد: آخرین وضعیت احیا جابجایی و انتقال نساجی مازندران به مکان جدید، انتقال بخشی از ماشینها و تعیین شرایط مزایده ماشین آلات غیرقابل استفاده و تکمیل ماشین آلات رنگرزی بوده است.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران نیز در خصوص احیای نساجی اظهار داشت: مقرر شده بود سازمان صنایع و معادن کلیه ماشین آلات موجود در شرکت طبرستان را مورد ارزیابی قرار دهد.

مصطفی مهدی نژاد اظهار داشت: صاحبان سهام نساجی مازندران نیز درخواست دریافت تسهیلات دارند که شرایط لازم آماده شده و در صورت تامین منابع، بانکها نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می کنند.

وی در خصوص نساجی قائمشهر تصریح کرد: سهامداران و مدیرعامل این شرکت علاقه ای به انتقال ندارند و در این خصوص همکاری لازم را انجام نمی دهند.

رئیس سازمان بازرگانی مازندران نیز در این جلسه بیان داشت: دو سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث میدان تره بار در قائمشهر اعلام آمادگی کردند.

قنبر رهی افزود: مکان این طرح نیز در شهرک صنعتی قائمشهر آماده شده است.

وی در ادامه با اشاره به نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر اظهار داشت: اختصاص 250 میلیون تومان تسهیلات یارانه ای جهت تجهیز و تکمیل نمایشگاه بین المللی مازندران نیز از دیگر مصوبات شهرستان بود.

رهی یادآور شد: کار نمایشگاه جهت تجهیز و تکمیل نمایشگاه از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.